sobota, 26 lutego 2011

Jessie J- Do it like A Dude- tekst + tłumaczenie pl

Jessie J- Do It Like A Dude Tłumaczenie

przybyłem
przykra jest twa twarz
czemu tak na mnie patrzysz?

lecimy , lecimy przez niebo
w moim statku kosmicznym
jestem samotny dziś wieczór

brudny,brudny,brudny
myślisz,że nie potrafię Cię zranić

mogę to robić to jak brat
rób to jak laluś,goguś
neichaj będzie teraz gorąco

boom,boom,przynieś piwo
nie piękne napoje
neich pieniądze się mnożą
ckier,cukier,cukier
przyneiś cukier,niech będzie tak słodko

przykra jest twa twarz
czemu tak na mnie patrzysz?

lecimy , lecimy przez niebo
w moim statku kosmicznym
jestem samotny dziś wieczór

brudny,brudny,brudny
myślisz,że nie potrafię Cię zranić

mogę to robić to jak brat
rób to jak laluś,goguś
neichaj będzie teraz gorąco

boom,boom,przynieś piwo
nie piękne napoje
neich pieniądze się mnożą
ckier,cukier,cukier
przyneiś cukier,niech będzie tak słodko


Ten tekst jest skopiowany więc jeśli są błędy to sorki : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz